Thursday, January 7, 2010

कविता - "म यसरी आउँछु"

मतिम्रो जीवनमाआकाशको जुनतारा लिएर आउने होइनन त वसन्तको पालुवा भएर नै आउँछुअौन त पक्कै आउँछु-हावाको मन्दमन्द गति भएर आउँछुखोला सुसाएको चाल भएर आउँछुखोल्छाको कलकल आवज भएर आउँछुत्यो बेला-मलाई मनभित्र कैद गर्न खोज्ने छौ मलाई स्पर्शमा बाँध्न खोज्नेछौमलाई तस्विरमा सजाउन खोज्नेछौअहँ सक्दैनौं तिमीलेमेरो दुकदुकी समाउनतिम्रो लाख कोशिश असफल हुनेछन्।म तिम्रो जिवनमा लालिगुरांसको जंगल फुलेर आउने होइनन त सेताम्य काँस फुलेर नै आउँछुआउन त पक्कै आउँछुक्षितिजमा बिदाइको घाम भएर आउँछुत्यो बेला-मलाई समाउन खोज्नेछौमलाई बटुल्न खोज्नेछौमलाई स्विकार्न खोज्नेछौअहँ सक्दैनौं-मलाई माया गर्न।चाहेजति नै खोज मलाईतिम्रो छट्पटीमा..तिम्रो विवशतामा....मलाई प्यासमा पिउन खोज्यौ भनेम फेवाताल भएर आउँछुमलाई आँखामा रसाउन खोज्यौ भनेम बर्सात भएर आउँछुमलाई निकाल्न खोज्यौ भने-तिम्रो मन-मस्तिश्कबाटम हरपलको याद भएर आउँछुजतिसुकै भाग तिमी मेरो स्म्रितिको दु:खाईबाटम तिम्रो हरेक पाइलाकोअघिल्तिर उभिंदै आउँछुम यसरी आउँछुतिम्रो जिवनमाजन्मान्तरको प्रेमी भएर.....

0 comments:

Post a Comment