Sunday, January 10, 2010

जीवन र म


आज म यस्तो
मोड मा आएर उभिएको छु जहाँ निरास र विवसता को मात्र कहर बादलसरी मडारिएको छ जिन्दगी ले मलाई किन गनी गनी चोट दिन्छ बरु यकै चोटि ठ्हरै पारे हुन्थ्यो नि ।सपना हरु सजाएर मेरी उनी लाई संसारभरी को माया र सुखदिने बाचा र कसम लाई अङालेर विदेसिएको म आज आज ।।।।।।।।।।।खै कहाँ कहाँ अल्मलिएछु मलाई नै थाहा छैन शायद । ।।। शायद मेरो भाग्यमा कही गय पनि शुख पाउन लेखेको रहेनछ। कती मिठा मिठा सपनाहरु आज चत्याङ ले फुटायको ढुङ्गा जस्ताइ चराइ तिर छरिएका छन । अौने बेलामा मेरो सम्झना स्वोरुप हाम्रो मायाको चिनो छोडेर आएको थिय अब त उ
पनि बहिरी संसारमा रमाइसकेका होला ।
मेरी उनी असारे
महिनामा रुझ्दै रुझ्दै
दिनभरी काम र रात भरी मेरो माया र हाम्रो मायाको चिनो लाई सम्हाल्दै रात बिताउदी
होला

शायद उनलाई पनि भए होला प्रदेशी ले
माया मर्यो भनेर
किनकी प्रदेस मा
तीन वटा बसन्त पार भैइसकेछ
हुनसक्छ र सुनेको कुरा दु:ख पछी शुख अबश्य अौछ भनेर तर यो सबै रामायाण मा जस्तै
सोंच्यो कि स्त्री को जन्मा हुने भन्ने जस्तै जस्तै
भयो

घर छोडेर यहाँ आए पनि यहाँ थोरै संघर्स गर्न त परेन उसलाई कहिले दुबो मा त कहिले कहाँ
यसै गरी दिनहरु बितिरहेछन
साथमा सानो पुन्टे र मेरी उनिको याद त छंदैछ
धेरै पैसा कमाउ
जाउँ भन्ने त कस्लाई हुँदैन र तर यो त आफ्नो देश होइन र भने जस्तो यहाँ नहुने रहेछ ।
मरुभुमी को धुलो र खडेरी को
तातो घाम र म बिच सडकमा गैंटी हानिरहेको साथमा
सोचेरहेको हुन्छ। शायद मैले यती मेहनत घरामा गरेको हुन्थें भने
कम से कम
आफ्नी प्रियासी र हाम्रो मायाको चिनो सँगै बसेर दु:ख शुख त
साथमा बित्थ्यो

एक्कासी चक्कर अौंदा जस्तो हुन्छ साथिले पानि लियर दिन्छ तातो गर्मिम चिसो पानी ले प्यास त मेत्छ तर त्यस्को असर
जब बिरामी हुन्छु
तेती बेला थाहा पाउछु ।
र जब बिरामी हुन्छु तिमीलाई मेरी उनिलाई धेरै
सम्झिन पुग्छु शायद
उनी भाईदिएको भय कती मेरो ख्याल राख्थिन होला।
मेरो हल्का टाउको दुख्द त रात रात जागै बसेर मेरो
अंगालो मा टाँस्सिएर रुन्थिन।
आह सोचिरहेछु शायद यो तातो घाम र मरुभुमिको
साहारा
लाई बैशाखि
बनेर
दिन बितिरहेछन
तिमीलाई भने जस्तो शुख दिन नसके पनि म छिट्टै घर अौने छु।
जहाँ हाम्रो सानो भए पनि चिटिक्क परेको घर तिमी , म र हाम्रो पुन्टे सङै
बसेर
दु:ख शुख गरिरहेको कल्पना गरिरहदा
याल्ला याल्ला सुकुल सुकुल भन्ने शब्दले
फेरी निराश बनाइ दिन्छ।
गणेश निराश बाग्लुङ हाल (दोहा कतार)

0 comments:

Post a Comment